Thursday, November 20, 2008

Aku juara melukis!!!!!

Semekom...

Sekali lagi aku nak membanggakan diri..
Aku juara melukis!!!!!
aku dapat tempat kesatu dalam pertandingan melukis sempena EOHS week Koljate-Fuckmolive..
harap maklum..
agak bangga la dengan diri sendiri ni..
walaupun lukisan aku tu takde la cantek sangat tapi da judges cakap aku menang nak wat camane..

aku aritu agak semangat bli pensel warna LUNA ngn crayon LUNA ngn mdnor..
aku share duit ngn ngn die rm5 sorang..
lagi pon nak guna skali tu je..
so takde la membazir..

balik tu aku lukis la lukisan aku..
aaaaa..lupe nak cakap...
kene lukis poster..
bertemakan Environment, Occupational, Safety and Health..
atau lebih tepat tema EOHS week kali ni 'For A Better Tomorrow'..
aku lukis gambar bumi ade gambar org kat atas..
colourful kot orang atas bumi..
pastu bumi tu aku wat pecah 2..
satu yang cantik..
satu yang buruk..
pastu aku tulis 'SAVE EARTH FOR NEXT GENERATION'
boleh tahan la..

tengah2 aku lukis tu ade sorg housemate aku menyarakan pendapat..
'lukisan ko ni macam lukisan tahap 3'...
walaupon aku tak penah tau ade tahap 3 atas dunia ni..
sebab yang aku tau sampai tahap 2 je sekolah dulu..
kalo tahun 3 kompem ade..
lantak la tahap berape pon..
aku tak kisah dengan kritikan membina housemate aku tu...

pastu tadi mase tunggu judges bagi markah cuak gak la..
sebab sume trainee kat koljate masuk..
so kitorang cam tunggu result SPM gak la td cuak..
last2 dapat jugak no 1 aku..
yeahhh...
tapi kitorang takleh masuk pertandingan ni sebenar nye..
so kitorang guna la name2 employee yang ade kat situ..

pastu baru tadi aku akap kat housemate aku yang lukisan tahap 3 aku dapat johan..
pastu die dengan tanpa bersalah mintak bahagian die sebab da bagi kritikan membina..
memang takpat la..
sori jak..
aku nak bli kasut ni..
hahahahaha....

walaupon anugerah melukis aku tak seberapa...
tapi aku anggap ni kejaayan aku paling besar dalam bidang melukis...
syukur pada Allah..

k la...

chow...

2 comments:

Nor Hanis said...

mane gambar nye??
nk tatap gaks lukisan tahap 3 yg bejaye...
heheheh...

Faiz Rev said...

tahniah2. gambar lukisan serahkan kt aku. nnti aku tlong uploadkan bg pihak jijo.

kah3