Wednesday, November 19, 2008

Telah Kurus Makin Kurus

Semekom...

Arini kat Fuckmolive ade buat derma darah..
sempena EOHS week..
agak ramai la yang datang menyumbangkan pendarahan..
semangat jitu semua orang..

Pagi tadi aku sampai opis orang2 dari hospital tengah susun2 barang..
tengah susun barang tu pon da ade yang beratur..
memang tak sabar nak bagi darah..
time nyamuk nak kene pelempang tak ingat plak..

Pastu da siap susun sume diorg pon kutip la darah2 org kat fuckmolive..
aku lepak dulu..
petang2 skit baru terasa nak menderma..
awal2 tak syok..
da la perut kosong..
aku pon makan la dulu..

tak sempat petang aku da derma darah..
aku pon isi la borang sume..
pastu bagi la borang tu kat sorng akak ni..
aku pon taktau die ni doktor ke nurse..
atau die saje wat2 sebok je kat situ..
pastu die suruh aku naik penimbang..
orang lain takde la plak..
mungkin die meragui kebesaran badan aku..
tapi takpe..
prosedur tetap prosedur..

Setel je sume aku baring la atas kerusi malas yang di sediakan..
duduk sebelah mdnor..
mdnor da stat dl..
aku lepas die..
tu yang lambat skit..

pastu ade sorg akak india cucuk lengan kiri aku..
mula2 jarum kecik..
bius katanya..
pastu jarum besar..
sakit jugak walaupon da 2 kali aku derma darah..

Darah keluar agak slow..
die pon tanya..'1st tym ke??'
aku reply la..'tak la..2nd tym'
Die tny lagi..'dulu tangan mane??'
aku cakap la..'tak ingat..kanan kot'

Die pon cakap urat sblah kiri lengan aku ni kecik skit..
so darah slow la..
'len kali kalo nak derma darah bagi tangan kanan ye..'
pesan akak tu..
aku senyum je..

mase darah tengah keluar tu die suruh picit2 ginjal palsu..
aku taktau name spesifik die..
tapi yang pasti bukan dildo..
agak keras la benda alah tu..
bontot mdnor lagi lembot kot..
penat la jugak nak picit2 benda tu..

mdnor da siap da..
aku separuh bekas pon tak sampai lagi..
padahal bekas darah mdnor besar kot..
pastu mdnor bangun je ade abg sorg lagi duduk kat tempat die..
abg tu da nak siap aku baru penuh..
nasib baik aku menang..
mmg slow darah aku keluar kali ini..

da selesai semua die bagi la sedikit buat tangan...
aku makan dan kenyang..

motif sebenar aku derma darah adalah nak naikkan berat badan..
sebab aku dengar kalo derma darah makin cepat proses penaikan berat badan..
aku da 2 kali da derma darah..
mugkin aku kene lebih kerap derma dah..
harap2 eksperimen aku menjadi..

setakat ni aku baru nampak satu bukti..
ex-rumet aku dulu..
die cakap lepas die asik dema darah je badan jadi macam besar..
nasib baik tak hijau..

Doakan aku supaya berjaya..

chow..

3 comments:

Faiz Rev said...

bakpe nk tambah berat badan. nnti terlebih berat huduh x hensem plak jadinya

Jijo said...

takde la nak berat sangat..lebih kurang arnold cukup la..hahahha

khaisa said...

saper ex-rumate mu tuh..aku ko./...jhahahha