Wednesday, November 19, 2008

Minta maaf Encik Gedo..maaf diterima

Semekom

pertama sekali
minta maaf Encik Gedo..
kerana aku tak perasan pon aku di tag..
ini kerana ini kali pertama aku di tag..
terharu jgk la sikit sikit..

aku pon tak pasti adakah ini permainan tradisional..
atau pon permainan antara penulis blog..
atau untuk apekah..

* Take a recent photo of yourself OR take a picture of yourself RIGHT NOW.
* DON'T change your cloth. DON'T fix your hair, just take a picture.
* Post that picture with NO editing.
* Post this instruction with your picture.
* Tag 10 people to do this.

sekali lagi aku mintak maaf kepada Encik Gedo..
Sebab aku takde camera...
camera henset ade..
tapi tak jadi..
biasa la da uzur..
takde duit lagi nak bli henset baru..
nanti aku kumpul duit banyak banyak bli henset canggih canggih..
so takleh nak amik gambar..

lagipon tak elok aku amik gambar aku sekarang..
aku tak berbaju..
nnt timbul plak anasir yang mengatakan aku ni jenis lelaki kurang senonoh..

ok la..

chow...

2 comments:

arima said...

jijo...
ape kate...
sempene besday kite yg da makin hampir...
n henset ko tu konon2 nye da uzur...
n kebetulan gak henset aku da rosak...
kite mntk adiah enset nak???
ko mntk dr eni... n aku mntk dr gedo...
hahahha

bes kan idea aku???

Jijo said...

ok gak tu..hahaha..harap2 dapat la..hahaha