Sunday, November 16, 2008

Tenet ZzZ..Fuckmolive tutup??

Semekom..

Tak tau ni salah sape..
tapi umah aku takde tenet ari tu..
dal seminggu gak la..
jadi dungu skit la kalo tenet takde ni..

pastu weken aritu aku g umah akak aku kat bangi..
lepak2..
pastu tiap2 malam gi karok..
mmg best ar suara aku..

pastu balik tadi jumpe emilda kat klcc..
cun gile babi ar..
jatuh cinta aku..
aku da tanya da kat awek aku..
boleh tak aku jatuh cinta kat emilda walaupon aku da ade awek..
die cakap ok..
aku senyum je la sbb tengah jatuh cinta..

kalo tenet ade pon..
tapi aku pon takde benda sangat nak dibincangkan..
cuma yang aku tau..
kampeni aku da macam nak tutup..
YESSSSSSSSS...

Aku hepi maksudnye..

kenapa aku harus hepi??
sebab kampeni tempat aku intern ni mmg tak patut die jadikan tempat keje..
sume nak tensen2 je kalo keje..
cuba hepi go lucky skit..
tak ssh pon aku rasa..
tapi maybe aku blom sampai tahap diorang rasa kot..
tapi kalo aku keje pon aku tetap nak jadi kool..
aku taktau la blh ke tak..
tapi aku cuba..

pastu ade dengar ura2..
bos aku yang dulu menyumpah seranah aku akan dipindahkan ke HR Department..
so aku hepi lagi..
maksud nye stat bulan 12 ni aku tayah da jumpe muka die..
YESSSSSSSSSS...

mungkin lepas ni aku da takkan kene sumpahan die lagi..
same2 kte doakan..
tapi aku riso la da nak abes intern ni..
weekly repot aku tak buat langsung lagi..
demm....

takpe2..
sempat lagi ni..
kaman2..chaiyok jijo mucuk2..

esk sampai jumaat ni ade EOHS week..
so aku takde la terperap kat dalam opis je..
k la..
da nak tdo..esk kene keje..
bubye..

chow..

No comments: