Monday, October 27, 2008

Kentut Kenpal

aku sendiri pon kurang pasti...
adakah ini satu permainan..
atau gurauan manja...
atau untuk melepaskan tensen ke muka seseorang..

tapi dari mana datangnye istilah kenpal..
atau mungkin ade yang menyebutnya sebagai kepa..
atau mungkin bahasa betul nye kempal..
tapi walau banyak sebutan yang di gunakan..
perbuatan tak bertamadun ni tetap sama...

caranya mudah..
menggenggam kentut anda lantas memacukan kempalan kentut itu ke muka seseorang..
mungkin kebanyakan remaja sekarang telah lupa tradisi ini..
baru2 ni seorang housemate aku telah jadi mangsa kentut kenpal..
Ajak atau nama lain Muhamad Haniff telah menjadi mangsa kekejaman kentut aku..

ketika beliau sedang seronok berbaring atas tilam untuk tidur..
boleh plak aku tibe2 rasa nak kentut..
idea untuk melakukan aksi kentut kenpal tibe2 berkicauan di kepala aku..
dengan pantas aku menggenggam kentut dan memacukan ketut tersebut kemuka beliau..

tapi reaksi beliau sangat berbeza dengan mangsa aku yang sebelum2 ni..
biasa nye mangsa aku sebelum ni akan tutup hidung dan tahan lebih kurang 10 minit..
lepas tu sambung kehidupan seperti sedia kala..

tapi reaksi Muhammad Haniff sangat berbeza..
setelah terkena kempalan kentut aku, beliau terus mencakar2 muka nya sambil menyemburkan kata2 sumpah seranah..
cakaran beliau agak agresif..
seolah-olah aku telah mencampak kan taik ke muka beliau..
beliau terus menuju ke bilik air kemudian membasuh muka beliau..
sekali lagi ibarat aku memacukan taik ke muka beliau..

ape yang kami serumah dapat lakukan hanyalah gelak..
pertama kali aku melihat tindakan yang pelik setelah terkene kentut kenpal..
sangat pelik dan sangat2 melucukan...

k la..

chow..

4 comments:

Faiz Rev said...

lu memang cibai

pasni gua kena berjaga2. gua tak mau terima nasib sama macam ajak.

Lenny Sue said...

Haha~~sayang ni pengotor la..ni msti dpt idea dr "Don't Trust Your Wife " kn~~haha..

Eiii kalo wat kt kte mmg siap~~

Reaksi ajak mmg klakar la kn..haha~~

Jijo said...

haha..igtkan ni salah satu gurauan manja..hahaha

Anonymous said...

aku akan balas dendam jijo...
it just the matter of time!