Friday, October 31, 2008

Pak Cik Saye Seorang PERAMAS!!

oi oi oi...
semekom..

sebenarnye bukan peramas..
tapi PERAMAH..
tolong jangan nak ghairah sangat..
kenapa aku cakap die peramah ni aku nak cite ni..

Pastu pakcik yang aku maksudkan adelah BOS aku..
asal aku jadi cuak setiap kali aku sebut bos ni..
mmg aku fobia..
mungkin aku da kene sejenis penyakit yang diberi nama sebagai penyakit ketakutan..
aku saman jugak kampeni ni..

aku walaupon dah agak banyak kali di maki hamun oleh bos aku...
tapi aku masih lagi kurang memahami sifat sbnr bos aku..
skali tgk aku akan cakap bos aku ni educated..
dua kali tgk aku akan cakap bos aku garang..
tapi hari ni aku terasa macam nak cakap bos aku gay..
tapi kepada bos tolong jgn samekan saye dengan saiful bukhari..
tiada penjualan bontot disini..

kenapa aku terasa sedemikian rupe??
alkisah camni..

ptg tadi ade breafing pasal EOHS week kat operator..
tapi sblm breafing tu ade anugerah operator populor..
kepala hotak operator populor..
igt keje kat sini nyanyi ke hape..
ade Anugerah Employee Of Quarter..
camtu la lebih kurang...
so ramai la jgk org td..
pak cik shaye pon ade...

Yang bagi breafing tu Mr Nurman AKA sv mdnor, oyenk ngan raja..
Mr Nurman ni bapak baik org nye..
sporting gle babi ah..
len kali cite pasal sv mdnor..

sambung cite asal..
pastu tym Mr Nurman bagi brefing die ade la cakap pasal talk masa EOHS week nnt..
Pasal SMOKING..
iaitu merokok atau menghisap rokok atau suck cigarate..

pastu tibe2 aku terasa bahu aku di usap2..
pastu ade suara yang berbisik2 kat telinga aku..
dalam hati aku juga berbisik..
'tolong jgn ape2kan saya bang'
pastu aku dengar suara tu berbisik dengan halus..
'You Kene Attend Ni'..

Bos aku rupenye..
igtkan sape la datang bisik2 kat telinga aku macam gay..
aku da redi ketatkan seluar td cuak punya pasal..
aih..aku ni da lebih2 lak cite..
takde la sampai redi camtu..
aku wat kool je..
pastu senyum kat bos aku..
ramai saksi ditempat kejadian..

aku pon tak pasti bos aku ni PERAMAS ke GAY...

yang paling aku tak paham ape motif die sbnrnye..
punya la selama ni maki hamun aku.
boleh pulak die tegur aku camtu..

mungkin die perlukan seorang kawan untuk berbicara??
mungkin die cuba cari gaduh lagi ngn aku????
mungkin die cuba berbaik2 dengan aku???

tak kisah la ape niat die..
aku akan pastikan aku nampak muka die se minimum mungkin sementara aku masih intern ni..

macam biasa belia sekalian..
'BELIA BENCI INTERNSHIP'

chow..

No comments: